טכנאי מחשבים ניידים – 6 טיפים שכדאי להכיר לפני שקוראים לטכנאי מחשבים

אין דבר שיכול להלחיץ אותנו יותר כאשר אנחנו עובדים עם המחשב הנייד שלנו, מאשר הרגע בו הוא מפסיק לעבוד או לחילופין, מתחיל "להשתגע" ואנחנו לא יכולים לשלוט בו. כל מי שמבצע עבודות על מחשב, בין אם זה לצרכים מקצועיים ובין אם זה לצרכים אקדמיים, מכיר את זה ויודע עד כמה הרגע הזה יכול להיות מלחיץ. הרי אם פתאום המחשב יפסיק לעבוד, אז כל מה שעשינו עלול להיעלם, ואנחנו נצטרך לשחזר הכל, בין אם זה מהזיכרון ובין אם זה בדרכים אחרות.

באופן טבעי, ברגע שזה קורה הדבר הראשון שאנחנו חושבים עליו, זה לפנות אל טכנאי לתיקון מחשבים ניידים שיוכל לעזור לנו, יוכל לפתור עבורנו את הבעיה. יש מי מאיתנו שכבר מתחיל לבחון בקרב חנויות מחשבים שונות, כמה יעלה לו לקנות מחשב חדש.

אך לפני שאנחנו עושים את כל זה, חשוב שנדע, ישנם כלים ואמצעים שונים שיכולים לעזור לנו, בין אם זה אומר לשמור על המחשב בשביל שלא יגיע למצב כזה ובין אם זה אומר לטפל בו בסיטואציה כזו, בטרם אנחנו מחליטים לפנות אל טכנאי או לרכוש מחשב חדש.

לפני שנציג בפניכם 6 טיפים שיכולים לעזור לכם, צריך לציין, יש מקרים בהם לא משתלם לטפל במחשב, בהנחה והוא ישן ומקרטע, רצוי לחשוב על רכישת מחשב חדש, מצד שני, אם הוא עובד טוב, אזי שאין שום סיבה לרכוש מחשב חדש, אפילו אם הוא מחשב ישן. במקרה כזה, הטיפים שלנו או טכנאי מחשבים מקצועי, יכולים להספיק.

אילו טיפים יכולים לעזור לנו בטיפול במחשב

טיפ ראשון – כל דבר ניתן לגבות. עוד לפני שאנחנו מגיעים בכלל למצב בו אנחנו צריכים לטפל בתקלה, חשוב לדעת שכל דבר שאנחנו שומרים על המחשב, ניתן לגבות אותו, כך שנוכל לשמור את החומר ולחזור אליו במידה והמחשב יתקלקל.

טיפ שני – סנכרון. היום ניתן לסנכרן מכשירים, באופן כזה, שאנחנו יכולים לעבוד על מה שנמצא במחשב גם דרך מכשירים אחרים. כך שאם יש תקלה מסוימת במחשב, קיימת אופציה לעבוד עליו דרך מכשירים אחרים.

טיפ שלישי – כיבוי והדלקה. לפעמים כל מה שהמחשב שלנו רוצה זה פשוט שנכבה אותו ונדליק מחדש. זה יכול לעזור לו להתעורר, ולהתחיל לעבוד כמו שצריך.

טיפ רביעי – כלים של ווינדוס. במערכות ההפעלה החדשות של מיקרוסופט, הגרסאות האחרונות, אפשר למצוא הרבה מאוד כלים שיעזרו לנו לטפל בבעיות וכן לשמור על המחשב מאובטח ותקין.

טיפ חמישי – הסרת תוכנה וחומרה. לעיתים הבעיה נובעת מכך שיש תקלה בחומרה מסוימת או תוכנה שמותקנת על המחשב. אם נסיר אותם, הבעיה תיפתר.

טיפ שישי – מצב בטוח. זהו מצב שמאפשר למחשב לעלות בלי כלים מסוימים, ואז אנחנו יכולים לטפל בבעיה באופן יותר נגיש וזמין.