מסך מחשב מומלץ

מה המסך הנכון עבורנו

כפי שעולם המחשבים השתנה במהלך השנים, כך העולם של מסכי המחשב השתנה במהלך הזמן. ממסכים כבדים עם "בטן" גדולה ומסך יחסית קטן, עברנו עם הזמן לשימוש במסכים דקים באיכות גבוהה, רזולוציות מתקדמות, וכיום אנחנו כבר נהנים גם מאפשרות לעבוד עם מסכים דקים, גדולים, אשר לא פעם הרזולוציה שלהם מזכירה את זו שיש בטלוויזיות מתקדמות, וכן אנחנו נהנים מאפשרות לחבר את המחשב בעזרת כבל או בעזרת תוכנות שיתוף מסך, אל מסכי הטלוויזיה עצמם.

כל מי שמחפש מסכי מחשב מומלצים, לא יתקשה למצוא אותם בכל חנות מחשבים. בין אם מדובר במסכים שמיועדים לשימוש מקצועי, למשל, עבור גרפיקאים, עבור מתכנתים, אדריכלים, מעצבים או כל גורם מקצועי אחר, וכן אם מדובר במסכים לשימוש אישי. כאן צריך להדגיש, שהבחירה במסך מחשב איכותי, זה כבר מזמן לא משהו שרק מביני עניין מתעסקים בו. מאחר והרבה מאוד אנשים צופים בסרטים וסדרות דרך המחשב, אזי שהם מעוניינים להשתמש במסכים איכותיים.

איך אנחנו יודעים שהמסך הוא איכותי

לפני הכל צריך להדגיש, אפשר למצוא מסכי מחשב של חברות שונות, בין אם זו LG, סמסונג, טושיבה, דאל, HP, ועוד שורה ארוכה של חברות, רובן כמובן מייצרות גם מחשבים איכותיים וכן טלוויזיות ברמה גבוהה. כאן הן מחברות את שני העולמות ביחד.

מסך מחשב מומלץ עומד על מספר פרמטרים. למשל, גודל המסך. אומנם הוא לא אמור להיות גדול כמו מסך טלוויזיה, ועדיין, אם מסך מחשב נייד מומלץ הוא 16 אינץ' נניח, אז מסך מחשב רגיל, צריך לחצות את קו ה-30. זה נותן תמונה הרבה יותר רחבה וגדולה.

כמו כן, יש לבחון היבטים כגון, זמן תגובה, ככל שהוא יותר קצר כך יותר טוב, קצב רענון המסך, שוב ככל שהוא יותר מהיר כך יותר טוב. יש לבחון האם מדובר במסך ישר, חלק, וכן סוג המסך LED, 4k.

פרמטרים אחרים שיש להתייחס אליהם, יחס ניגודיות, חיבורים חיצוניים (HDMI), ומן הסתם, הרזולוציה של המסך ויחס גובה-רוחב.

רצוי מאוד לקבל את כל המפרט של המסך ולהשוות אותו למפרטים של מסכים אחרים, בשביל לדעת האם משתלם לרכוש אותו.